9. december 2012

9. december..

 
 
Så blev det anden søndag i advent og igen idag var der lækre pakker at åbne
 
 
Fra Linda var dette lækre alfabet fra QK
 
TUSIND TAK søde for igen at fundet en perfekt gave ;-)
 
 
Hmm...kan ikke vende billedet :-(
 
Dagens anden pakke var fra Camilla/ Calmlund
 
 
Dagens adventspakke var fra Morkaren.
 
 
Jeg har stadig ikke fået julepyntet, men har da lys i kalenderdekoration, tror jeg når at brænde det ned inden jul...hihi
 
 
 
Mine forældre og min søster kommer til trods for vejret...
og jeg glæder mig :-D
 
 
God 2. søndag i advent
 
 





4 kommentarer:

  1. Du skal vende billedet i dit billed program...inden du ligger det på her;-)
    Skønt du kunne bruge gaven og nogle skønne ting du mere har fået.
    Jeg har ikke lavet en smule scrap...ryddet op hos Rikke!!!!! Føj...der er mindst til et nyt værelse i det vi har kasseret...
    Rigtig god aften
    Knus

    SvarSlet
  2. Lækre scrap gaver.
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  3. Skønne gaver (igen) :)
    (Selvom billedet vender rigtigt i stifinderen, har jeg haft succes med at rotere mod uret og rotere med uret. Så vender det rigtigt på bloggen bagefter) :)

    SvarSlet