12. december 2012

12. december

 
Som de fleste jo nok har opdaget, er det den 12.12.12...mange mener det er en speciel dato...men for mig er det bare en dag ligesom alle andre dage...hihi
 
Idag var det så min tur til at få de skønne hjerter i hvid perlemor...de er så fine tak søde Linda
Dem skal jeg nok få brugt.
 
 
Dagens anden pakke var fra Rixstyrer, og var dette fine grønne bånd...
 

 
Dagen idag har været lang og hård...hele min krop er smadret, har dog sovet et par timer i eftermiddag, og er snart på vej i seng igen...hihi
 
I må alle have en dejlig onsdag aften
 
 

Tina

 
 

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du får dem brugt.
    Fint bånd du også har fået.
    Sov godt, jeg er også på vej:-)
    Knus

    SvarSlet
  2. skøøøn pakke ;) Er også ganske sikker på, at du nok skal få brugt dem til noget fantastisk!

    Husk at passe på dig selv ... hvis du er på vej til en omgang influenza, så se om du ikke kan få den sparket væk inden ;)
    Knus

    SvarSlet
  3. Lækre gaver...ja de hjerter er både søde og meget anvendelige:-))
    Ha´en god torsdag...forhåbentlig uden sygdom:-))
    Knus Lise

    SvarSlet