14. december 2012

14. december

 
 
Så blev det endelig fredag og dermed...ihvertfald for mit vedkommende weekend og formodentlig juleferie...hvis man kan kalde det, det når man er ledig...hihi
 
Idag var det så min tur til at blive begavet med skønne thickers....det er i sandhed en gave, jeg virkelig nyder, da jeg elsker at lave minialbum og disse er perfekte til det.
 



 
Tak søde :-)
 
 
Dagens anden pakke var det papir og nogle udstandsninger fra Eva / Evil Eve.
 
 
 
 
Her er hvor jeg drømmer mig hen i disse dage....nemlig Hurghada, Egypten...
vi var der på dette tidspunkt sidste år
 - lidt surrealistisk med julepynt i 25gr. varme...men rigtig sjovt at se, når man tænker på at muslimer ikke holder jul...de gør det kun for turisternes skyld.
 
Om lidt vil jeg gøre mig klar til den årlige julefrokost i vores lokale klub...plejer at blive sent...hmm
 
God fredag aften til jer derude
 

Knus

 

Tina



4 kommentarer:

  1. Skønne gaver...ja thickers kan man altid bruge:-))))
    God fornøjelse i aften..jeg skal ud at spise med en veninde..det glæder jeg mig til:-)))
    God weekend.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Dejligt de faldt i din smag:-)
    Jeg er i rengørings facen og egentlig frygtelig træt, godt det er weekend .
    Pu god aften, tror bare jeg vil hygge i sofaen med et dejligt varmt tæppe:-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Det var jo dejlige gaver du har fået.
    Og skønne feriefotos fra Egypten - der kunne man da godt bruge et par dage eller 3 ;)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt - og ja, de er jo super anvendelige :)

    Jeg er nok for konservativ/traditionsfanatisk til, at jeg ønsker at fejre julen sydpå i varmen. Skulle jeg forlade Danmark i julen, vil det nok nærmere blive i en hytte i Norge, Sverige eller lign. ... eller måske Grønland ;)

    Ha' en dejlig aften
    Knus

    SvarSlet