21. december 2012

21. december

 
Så blev det fredag og weekend...
 
Vi fejrede Ninna som blev 20 år igår, og hun havde en god dag....og fik rigtig gode gaver.
 
Har endnu ikke nået at bage småkager, men det er planen jeg skal gøre det i dag, og så lige have pakket de sidste gaver ind...
 
 
Dagens pakke fra Linda, var disse skønne nøgler fra TH...jeg er helt vild med TH...
 
 
 
Dagens anden pakke var i dag fra Hille83, og var dette lækre tape..

 
Selvom det var Ninnas fødselsdag...fik jeg disse tulipaner af mine forældre...de er så fine
 
 
Kan I alle have en fantastisk fredag....jeg må i køkkenet ;-)
 
 

Knus

 

Tina

 
 

4 kommentarer:

  1. Dejligt at høre I havde en skøn aften.
    Flotte tulipaner du har fået.
    God dag i køkkenet;-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre I havde en skøn aften.
    Flotte tulipaner du har fået.
    God dag i køkkenet;-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er det da en FEEEED gave, du har fået af ham TH ;)
    Den kan jeg godt forstå, at du er glad for :)

    Dejligt at høre, at I hyggede jer med fødselsdagsgæsterne igår. Lyder lækkert med lidt tid i køkkenet. God fornøjelse
    Knus

    SvarSlet
  4. Fine gaver og smukke blomster.
    Dejligt at Ninna havde en dejlig dag

    Knus

    SvarSlet