8. december 2012

8. december

 
Så fik jeg endelig tid til at blogge denne lørdag.....
 
Efter en tur til Gedved, for at se en middelmådig håndboldkamp for U16 drenge...
(det kunne I have gjort bedre drenge) og Michael har løsrevet sig fra computeren ...hihi
 
 
Dagens pakke fra Linda var denne skønne die fra Spellbinder...
wauw siger jeg bare, hvordan kan man være så heldig ...TUSIND TAK søde...
 
 
Har slet ikke nået at afprøve dem endnu...håber på at nå det efter aftensmaden ;-)
 
 
Dagens anden pakke var fra Eva / Evil Eve, og var dette lækre pynt
 
 
Har slet ikke fået lavet noget de sidste par dage og skal lige have lagt sidste hånd på overraskelsen til min kære søster, som forhåbentlig kommer i morgen sammen med vores forældre, og vi skal julehygge lidt, med æbleskiver og andet godt.
 
 
Ha' en god lørdag aften...
 
 

Tina

 


5 kommentarer:

  1. Åh jeg er bare så glad for at du ikke lige selv havde fået den købt;-)
    Også lækkert pynt du har fået.
    Jeg tror også jeg skal i hulen i aften.
    Husk nu masser af fotos af gaven til din søster;-))

    Knus

    SvarSlet
  2. Det er nogle dejlige gave i får.
    Lækkert.

    SvarSlet
  3. Igen har du været heldig med dine pakker - lækre ting.

    ønsker dig en dejlig weekend

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare skøn. Det kan godt ske, at I mener, at man ikke kan få for mange MS punch - men kan man få for mange spellbinders?? ;)

    Håber, du har fået en hyggelig aften i scraphulen. Jeg har fået samlet albummet og skal aflevere det i morgen og SÅ skal jeg snart igang med julekortene :)

    Knus

    SvarSlet
  5. Spellbinders kan man ALTID bruge.
    God weekend.

    SvarSlet