23. december 2013

23.december

I dag er det lillejuleaften, og mange er ved at være klar til den "store" aften i morgen,   der er jo også den del af Danmark der holdet jul i aften, den store del med delebørn. 
Dagens pakke - surprise ;-)) 2 vinglas og nogle lækre charms.... Glæder mig til at bruge begge dele.

Nu vil jeg en tur til dyrlægen, med mit hundebarn, ikke noget alvorligt, men det har fået noget eksem eller lign., og det vil jeg lige have tjekket inden jul.

Rigtig god lillejuleaften og på gensyn i morgen

Knus
Tina

3 kommentarer:

  1. Velkommen i "glasklubben" :-))))) Skønne og meget anvendelige gaver:-))
    Tak for kortet søde og god lillejuleaftensdag til dig og dine.
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Skål😄
    Glæder mig til vi skal bruge glassene
    God dag

    SvarSlet
  3. Ja, de glas havde du regnet ud, men det må jo være fordi du har prikket på pakkerne ;)
    Gad vide om de dødningehoveder kan bruges til dit piratpapir, hvis det ikke allerede ligger i en gave et andet sted ;)
    Håber, I får styr på eksemen hos din bette hund

    SvarSlet