4. november 2012

En værtindegave og et par julekort

Efter at have set denne hos Benedikte, Unikscrap, fik jeg selv lyst til at prøve kræfter med denne super søde værtindegave....selvom jeg ikke kendte målene på forhånd, synes jeg selv at jeg er sluppet rimelig fra det.....:)
 
 
Her er værtindegaven set udefra.
 
                                        
 Her er den indefra
      Det blev også til et par julekort.
 
 
                                        
                 Nu vil jeg gøre mig klar til at tage på Pejsegården, for at  
                 fejre svigerfar. Hav en fortsat god søndag                 
                                  
Tak fordi du kiggede forbi.
 
Tina
 
 
                                                                
 
 

 

9 kommentarer:

  1. Rigtig fin og hyggelig værtinde gave. Og skønne skønne julekort du har lavet :)
    God søndag aften.

    SvarSlet
  2. Du laver nogle totalt flotte og lækre ting. Vi vil gerne se meget mere :)
    God aften på Pejsegården.

    SvarSlet
  3. Rigtig fint chokolade-kort du har lavet. Og dine kort er da bare så søde.
    Håber du har haft en dejlig aften på Pejsegården.

    SvarSlet
  4. Chokolade kortet er blevet så fint, det er du da sluppet rigtig godt fra.
    Julekortene er også blevet så flotte, lækre snefnug på det første kort.-)
    God aften, vi ses

    Knus

    SvarSlet
  5. super flotte kort, dejligt du har fået dig en blog tillykke med den. jeg er nu følger af din blog og du kommer på min blog liste. håber at du osse har lyst til at lægge mig på din blog liste.
    super god søndag til dig og endnu engang tillykke med bloggen

    SvarSlet
  6. Hold da op ...man kan sandelig ikke se at du er "ny" i scrapverdenen, hvor er dine kort flotte...og indpakningen af chokoladen er da ikke til at stå for ;-)

    SvarSlet
  7. Super flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  8. Wauw nogle flotte kort du har lavet ...

    SvarSlet
  9. Lækker værtinde gave og skønne kort du har lavet:-))
    Ja, som du kan se, så har jeg fundet din blog:-)))) og jer er fast læser:-))))
    Vi ses.
    Knus Lise

    SvarSlet